środa, 20 sierpnia 2014

Liebster Blog Awards



Zasady:


Nominacja do Libster Awards jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym ) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował.


PYTANIA DO MNIE :


1. Jakie jest Twoje hobby?


Moje hobby = moja praca = moja szkoła = malarstwo. 


2. Jeśli mógłbyś/mogłabyś nazwać jakiś przedmiot inaczej niż w rzeczywistości się nazywa, co by to było i jakbyś to nazwał/nazwała?


Odkurzacz nazwałabym pochłaniaczem chomików, a decyduje o tym jedna z historii mojego zwariowanego dzieciństwa, gdy wraz z moim przyjacielem Bartkiem wciągnęliśmy chomika do odkurzacza. Chcieliśmy mu pomóc wyjść spod szafy. Przepraszam Gruby. [*] 


3. Co sądzisz o Latającym Potworze Spagetti?


Mój kolega uważa, że to dla niego jest bardzo zaangażowany. Ja natomiast uważam, że to śmieszne, ale w pozytywnym sensie.


4. Co było Twoją inspiracją do założenia bloga?


Chyba stos moich "Przemyślników" zdecydował o tym. Od zawsze były gdzieś ze mną. Mam ogromną motywacje do pisania w nich, jednak jestem zbyt leniwa aby wrzucić to do komputera. Zdecydowanie bardziej wole tekst mieć w ręce, dlatego też na 16 urodziny zażyczyłam sobie maszynę do pisania i ja otrzymałam. 


5. Jak nazywa się Twoja ulubiona książka, bądź seria książek?


Zbyt dużo czytam abym mogła to określić ...  ale ... ale ... książki do których wracam to zdecydowanie te o Ani z Zielonego Wzgórza, zarówno w wydaniu polskim jak i angielskim. Jest multum innych np. te od Karin Slaughter, J. K. Rowling, pana Grzesiuka oraz wielu, wielu innych autorów. Są ze mną także mity greckie i opowieści arturiańskie. 


6. Jakie są Twoje ulubione imiona?


Matylda, Florian. moje dzieci będą się tak nazywać, a może inaczej ... Kajetan i Luiza, Tymoteusz i Konstancja. 


7. Co robiłaby Twoja wymarzona aplikacja na smarfona?


Szczerze to nie wiem... Ponieważ mój telefon umarł i czekam na nowy, powróciłam do telefonu bez Internetu, aplikacji i zabawnych gier... Ale jak na to patrzę, byłaby to aplikacja która nie pozwoliłabym aby telefon upadł.


8. Kim chciałbyś być w następny wcieleniu?


Kotem... Kociara ze mnie. Ptakiem ... Uwielbiam latać samolotem. ale pod żadnym względem nie chciałabym zostać człowiekiem. 


9. Jak nazywa się najstarsza piosenka którą lubisz?


Podejrzewam, że to jest na 100% utwór z muzyki klasycznej, ale nie jestem w stanie powiedzieć który. 

10. W jakim mieście chciałbyś/chciałabyś mieszkać?


Kraków 


11. Jak dałbyś na imię hybrydzie kaczki, łosia i wiewiórki? 


Zbyszek ;) 


NOMINUJĘ : 

Pytania ode mnie :

1. Co cenisz w ludziach ? 
2. Wolałbyś/wolałabyś mieszkać na innej planecie ? Na jakiej ?
3. Dlaczego nie chodzimy na rękach i nie jemy nogami ? 
4. Jak będzie miała/miał na imię twój wymarzony mąż/żona ?  
5. Film, którego nie polecasz to ...? 
6. Czy kiedykolwiek miałeś do czynienia z osobą, która myślała, że jest najlepsza i najważniejsza w calutkim naszym wszechświecie ? 
7. Co byś zrobił gdybyś wygrał milion dolarów ? 
8. Czy kobiety aż tak bardzo różnią  się od mężczyzn ?
9. Twoje miejsce do którego możesz uciec od problemów to ... ?
10. Czy zjadłbyś/zjadłabyś kota lub psa ? 
11. Dlaczego blogujesz ? 

Zostałam nominowana przez : 

http://porzeczkowekreatywnosci.blogspot.com/

Dziękuje i pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację do Liebster Blog Awards :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń